انواع ترالي بيمارستاني

ترالي بيمارستاني,خريد ترالي بيمارستاني,تخت تشريح جسد,سينك اسكراب

انواع ترالي بيمارستاني

۶ بازديد

انواع ترالي بيمارستاني

عنوان مطلبي ست كه براي شما علاقه مندان تهيه شده است.پس از آشنايي با ترالي بيمارستاني و انواع ترالي بيمارستاني حال نوبت به بررسي كاربرد انواع ترالي بيمارستاني رسيده است.البته همان طور كه ميدانيد ترالي انواع گوناگون دارد و نه فقط براي بيمارستان ها كه در هتل ها و ... مورد استفاده قرار ميگيرد.ما در اين مطلب به دنبال بررسي ترالي بيمارستاني و انواع آن و كاربرد انواع ترالي بيمارستاني هستيم.با ما همراه باشيد تا علاوه بر يادآوري مختصري در مورد مطالب پيشين به كاربرد انواع ترالي بيمارستاني بپردازيم.

همان طور كه ميدانيد امروزه براي سهلوت انجام امور و همچنين براي افزايش سرعت نيروي انساني،وسايل مختلفي ابداع شده اند كه در شرايط گوناگون مي توانند به نيروي انساني كمك رساني كنند،گاهي اين ابداعات و اختراعات مي تواند مستقيما موجب نجات جان انسان ها شوند و گاهي تنها براي كمك به افرادي كه براي سلامت جان انسان ها مي كوشند به وجود آمده اند.ترالي بيمارستاني از نوع دوم اين ابداعات و اختراعات و يا به طور كلي تجهيزات بيمارستاني ست كه در ادامه به كاربرد انواع ترالي بيمارستاني خواهيم پرداخت.

 

ترالي

پيش از اين دانستيم كه ترالي به چرخ دستي كه براي حمل وسايل كوچك و مورد نياز  در بيمارستان ها توسط پرستاران و كمك پرستاران استفاده مي شود مي گويند . ترالي بيمارستاني از آن جهت كه وزني سبك دارد و  از چهار چرخ روان بهره مي برد، به راحتي با صرف نيروي كمي توسط پرسنل حركت كرده و وسايل را با سرعت بالا جابجا مي كند.در كلينيك ها و بيمارستان ها، پرسنل براي بالا بردن سرعت كار در هنگام جابجايي دارو، غذا و ساير تجهيزات پزشكي از ترالي استفاده مي كنند. استفاده از ترالي به كار خدمات رساني به بيماران نظم و انسجام بيشتري مي دهد و از آسيب ديدن وسايل بيمارستان هم جلوگيري مي كند.كه تمامي اين موارد را به صورت كامل در بخش مزاياي ترالي بيمارستاني براي شما شرح داديم.

 

ويژگي انواع ترالي بيمارستاني

قطعا مهم ترين كاربرد ترالي بيمارستاني تسهيل و تسريع كردن امور است اما لازم به ذكر است كه طراحي و توليد ترالي بيمارستاني بايد به گونه اي صورت گيرد كه خطر انتقال آلودگي توسط آن به حداقل كاهش يافته و دست يابي به سطح بالاي بهداشت را هنگام كاربرد تامين كند. بنابراين در توليد ترالي بيمارستاني ويژگي هاي خاصي را بايد لحاظ كرد تا سلامت و ايمني بيماران، پرسنل، كاركنان و مراجعه كنندگان در محيط هاي بيمارستان را تضمين كند

در ادامه به چند ويژگي ترالي بيمارستاني خواهيم پرداخت:

1.         سهولت نظافت محفظه هاي بسته و قفل دار

2.         استفاده از چرخ هاي بي صدا

3.         استفاده از آرام بند براي درپوش ها

4.         مجهز به سطل ها و كيسه هاي متمايز

5.         تجهيزات جانبي متعدد

6.         حفظ آرامش بيمارستان

7.         استفاده از مواد آنتي باكتريال

مجموعه مرواريد طب پارسيان بزرگ ترين توليد كننده ترالي و انواع ترالي بيمارستاني مي باشد كه ما در لينك زير شما را به مطلبي راهنمايي مي كنيم تا بيشتر با اين مجموعه آشنا شويد. همچنين اگر از همين حالا در انديشه خريد ترالي بيمارستاني هستيد مي توانيد از طريق لينك زير اطلاعات مناسبي را به دست آوريد. مشاهده اين مطلب»»خريد ترالي بيمارستاني - مرواريد طب پارسيان

انواع ترالي بيمارستاني

بي شك ترالي بيمارستاني با توجه به نوع كاربرد و نيازي كه وجود دارد، داراي انواع گوناگوني هم هست، كه هركدام در خدمات رساني سهم بسزايي دارند .در ادامه به چند مورد از انواع ترالي بيمارستاني اشاره خواهيم كرد و سپس به كاربرد انواع ترالي بيمارستاني مي پردازيم.

•           ترالي EKG

•           ترالي اورژانس

•           ترالي حمل پك استريل

•           ترالي پانسمان

•           ترالي حمل دارو

•           ترالي ست جراحي

•           ترالي نظافتي بيمارستاني

•           ترالي لاندري بيمارستاني

•           ترالي بيمارستاني حمل غذا و ظروف كثيف

 

كاربرد انواع ترالي بيمارستاني

همان طور كه متوجه شديد مي توان كاربرد انواع ترالي بيمارستاني را در ويژگي هاي آن ها هم مشاهده كرد.چرا كه ما دقيقا بر اساس ويژگي هايي كه دارند از آنها استفاده مي كنيم.به طور كلي ترالي بيمارستاني براي انتقال و جا به جايي تجهيزات پزشكي،داروي بيماران،حمل غذاي بيماران و همراهان و همچنين براي انجام خدمات نظافتي بيمارستان ها از جمله انتقال البسه و غيره مي تواند مورد استفاده قرا گيرد.كه تمامي اين موارد مي تواند به بخش هاي مختلفي هم تقسيم شوند از جمله ترالي پانسمان و ... كه همگي اين ها كاربرد هاي مشخصي دارند اما به صورت كلي مي توان به چند كاربرد زير اشاره نمود:

1.         جا به جايي تجهيزات پزشكي

2.         جا به جايي داروي بيماران

3.         جا به جايي غذاي بيماران و همراهان

4.         جا به جايي و انتقال البسه

5.         افزايش سرعت انتقال اين موارد

6.         ايجاد سهولت در انتقال اين موارد

7.         ايجاد امنيت بيشتر در اين انتقال

اين موارد بخشي از كاربرد انواع ترالي بيمارستاني مي باشد كه به صورت مشترك در همه انواع ترالي بيمارستاني كاربرد دارد.شما مي توانيد در قسمت نظرات موارد ديگري را براي ما به اشتراك بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.